Jak nakupovat
V tomto článku se dozvíte vše o svém nákupu.
Konkrétně vyberte, co Vás zajímá:
- Objednávky
- Platba
- Doprava a doručení
- Vrácení zboží a reklamace
- Účet a osobní údaje
- Produkty
- Kontakty
Objednávky
Jak mohu vytvořit objednávku?
Online na e-shopu www.zelenazeme.cz
Informace o potvrzení objednávky Vám dorazí do emailu, který zadáváte při dokončování objednávky.
Kdy odešlete mou objednávku?
Objednávky odesíláme zpravidla do 24 hodin od přijetí.
Jak mohu sledovat svou objednávku?
Jakákoliv změna stavu objednávky Vám automaticky přijde do emailu. Případně, pokud jste registrovaná zákazník, aktuální stav vidíte po přihlášení do zákaznického účtu.
Mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?
Ano, poprosíme Vás kontaktovat nás se změnou, či zrušením co nejdříve od Vaší objednávky. Ideálně telefonicky +420 212 812 670 či na email info@zelenazeme.cz
Platba
Jaké způsoby platby přijímáte?
- Dobírka
- Platba bankovním převodem
- Online platea
Je platba online bezpečná?
Ano, používáme maximální bezpečnostní opatření na webu, aby byla Vaše platba bezpečná.
Co mám dělat, pokud platba selže?
Pokud platba selže, objednávka je automaticky zrušena. Buď můžete vytvořit novou objednávku, případně nás neváhejte kontaktovat a společně to vyřešíme.
Doprava a doručení
Jaké jsou možnosti dopravy? A cena?
Možnosti dopravy závisí na hmotnosti objednávky a také na druhu zboží. Nabízíme doručení jak kurýrem přímo do domu, tak na některé z výdejních míst. Seznam aktuálních dopravců a cen naleznete vždy v košíku při dokončení objednávky.
Jak dlouho trvá doručení?
Standartně kurýři zásilku doručují druhý den po přijetí do přepravy.
Vracení zboží a reklamace
Nepoužité a nepoškozené zboží můžete vrátit do 14 dnů po obdržení zásilky bez udání důvodu. Reklamovat zboží pro jeho vadu můžete pak 2 roky od nákupu.
Všeobecné podmínky vrácení zboží a reklamace:
• Všechny produkty musí být zaslány zpět v originálním obalu a v původním stavu (platí u vrácení zboží do 14ti dnů).
• Produkty zašlete na výměnu i reklamace na naši adresu spolu s vyplněným průvodním listem:
Zelená Země s.r.o.
Kosovská 10
58601 Jihlava
Průvodní list ke stažení ZDE. Průvodní list/dopis prosím vyplňte spolu se zboží na adresu uvedenou výše.
- Poštovné a balné si zákazník hradí na vlastní náklady, neplatí při obdržení vadného nebo jiného zboží než zákazník objednal.
- Před jakýmkoliv odesláním zboží zpět nám zašlete informaci o této skutečnosti na e-mailovou adresu info@zelenazeme.cz.
Podrobnější informace naleznete v Obchodních podmínkách.
Účet a osobní údaje
Jak si vytvořím účet?
Jednoduše se zaregistrujete.
Jak mohu změnit své osobní údaje?
Ve Vašem účtě můžete libovolně měnit osobní údaje.
Jak chráníte mé osobní údaje?
Osobní údaje slouží pouze pro marketingové účely Zelené Země a nejsou poskytované třetím stranám. Vše o ochraně osobních údajů ZDE.
Produkty
Jak vybrat správný produkt?
Vybírejte podle druhu problému, věku, váze a také vašich preferencí. Případně kontaktujte konopnou poradnu, rádi a ZDARMA Vám s výběrem poradíme.
Nabízíte záruku na produkty?
Ano, standardně ze zákona nabízíme 2 roky záruku na vady na zboží.
Co dělat, když je produkt nedostupný?
Kontaktujte nás a dáme Vám vědět hned, jakmile produkt opět neskladníme.
Kontakt
Jak vás mohu kontaktovat?
Na online chatu, případně na emailu či telefonním čísle každý všední den od 9 - 17 hodin.
Kde najdu více informací o produktech?
V konopném magazínu, případně na YouTube Zelené Země.